Loial

Orice companie din segmentul corporate are nevoie de o reimprospătare a imaginii în anumite faze de dezvoltare. Chiar și cu un business stabil, prezența on-line este o carte de vizită importantă, în special pentru parteneri străini.

Loial este o companie care și-a construit reputația din 1993 și a reușit să își extindă operațiunile inclusiv în alte țări. Misiunea noastră a fost să actualizăm imaginea firmei și să modernizăm pagina web pentru a ține pas cu exigențele pieței de azi.

Pentru a exprima caracterul competitiv și pentru a menține recunoașterea brandului am menținut trăsăturile fundamentale ale identității existente care au evoluat într-o viziune modernă. Am ales simplitatea, o evoluție cromatică foarte discretă și forme geometrice sugestive pentru a crea o nouă imagine.

LUCREAZĂ PENTRU TINE

Visual refresh

Prima etapă pentru redefinirea brandului a fost crearea unui logo nou, modern. Pe lângă utilizarea unui font contemporan, am conceput mai multe propuneri pentru grafica simbolului.

De la versiunea inițială am creionat o selecție de fonturi și desene grafice pentru a da tonul la noua identitate.

arrow dotted

După ce ne-am consultat cu clientul și am făcut o serie de revizii, am stabilit liniile finale.

arrow dotted

Am selectat paleta de culori, păstrând aceeași temă dominantă, dar cu o combinație de albastru electric, bleu – marin și o nuanță de galben pentru a echilibra vizual totul.

Logo Loial

Web Design

Având schița de identitate, designul paginii web a fost o expresie a elementelor de branding. Pentru mai mult dinamism și personalitate am ales să includem și elemente de diferențiere precum un carusel asimetric sau animații discrete.

Aplicația de Management

Platforma de administrare a clientului include instrumente pentru secțiunile cele mai importante, portofoliul de proiecte, știri și cariere.

Client:
Loial
Servicii:
logo, web design, aplicația de management
Echipa:
Mojo Studio & Hard Task